LADING

nocna owsianka ze śliwkami

PicsArt_08-12-09.26.44

Jak do tej pory, nie znalazłam lepszej propozycji na śniadania niż nocna owsianka. Wyjątkowo wygodna dla wszystkich, którzy wstają rano ponieważ tak jak sama nazwa wskazuje, powstaje w nocy abyśmy rano mieli gotowe śniadanie. Sycąca i lekkostrawna, dająca energię na cały poranek. Umożliwiająca nieskończenie wiele kombinacji dodatków w zależności od sezonu, stosowanej diety czy zawartości lodówki.

Nie ma lepszej rekomendacji dla propozycji na śniadanie. Dlatego dziś wieczorem przygotujcie sobie mieszankę owsiankową aby jutro rano zjeść sycący, kremowy posiłek.

nocna owsianka ze śliwkami
 
Przepis na 2 porcje
Składniki
  • ½ szklanki płatków owsianych
  • ½ szklanki mleka
  • 200 g jogurtu naturalnego, np. greckiego
  • 3 łyżeczki ksylitolu
  • 2 łyżki nasion chia (opcjonalnie)
  • po 3 duże łyżki upieczonych bądź uprażonych śliwek i następnie zblendowanych.
  • migdały, śliwki, borówki do dekoracji.
Przygotowanie
  1. Płatki owsiane, mleko oraz 200 g jogurtu greckiego wymieszaj z ksylitolem. Układaj warstwowo z musem śliwkowym, w szklanym naczyniu. Udekoruj ulubionymi dodatkami. Wztaw na noc do lodówki, wyjmij z samego rana po przebudzeniu aby nabrała temperatury pokojowej. Udekoruj ulubionymi dodatkami: orzechami, świeżymi owocami. Nie zjedzoną porcję, możesz przechowywać 2-3 dni w lodówce, w szczelnym opakowaniu (np. w słoiku z przykrywką).

Leave a Comment