LADING

zielone smoothie śniadaniowe

PicsArt_08-09-10.40.33

Smoothie nie tylko w wysokiej szklance i z grubą rurką, do popijania.

Gdy jest odrobinę gęstsze, można je zajadać jak jogurt owocowy z ulubionymi dodatkami. Ponadto gęste smoothie w misce , to  bardzo zdrowy sposób na szybkie, sycące i bardzo odżywcze śniadania. Tak jak w klasycznym smoothie do picia, można miksować i łączyć bardzo wiele składników, uzyskując nie tylko piękne wyraziste kolory ale także potężną dawkę witamin, składników mineralnych aktywnych składników pożywienia takich jak choćby przeciwutleniacze.

Przedstawiam wam zielone smoothie śniadaniowe oraz co w sobie skryło, gdy pewnego dnia, będąc na wsi, obudził mnie deszcz pukający w dach.

zielone smoothie śniadaniowe
 
Składniki
  • 1 dojrzały banan
  • 1 kiwi, obrane, bez pestek
  • garść świeżego szpinaku
  • 100 ml jogurtu greckiego
  • ½ awokado
  • szczypta zielonego jęczmienia (opcjonalnie) dla bardziej wyrazistego koloru
Przygotowanie
  1. Wszystkie składniki zmiksowałam blenderem ręcznym a do smoothie dodałam płatki orkiszowe oraz borówki. Wy możecie dodać inne, ulubione składniki.

 I nie przejmujcie się, gdy czasem latem pada deszcz!

Leave a Comment